مـــــــــــیدانی؟.....................
 
خاطرات عاشقی

مـــــــــــــیدانی ؟

همه را امــــــــــتحان کرده ام !

قرص خــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ واب

خـــــــــــــــــنده های زورکـــــــــــــــــــــ ـــــی . . .

هنــــــــــــــدزفری توی گـــــــــــوش و گـــــــــــــــریه کردن

دل من این حــــــــــــــــــــرفها حــــــــــــــــــــــال یش نــــــــــــــمیشود !

آغوشــــــــــت را مــــــــــیخواهم !!!

بــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــرگــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ رد ... !!!

 




نظرات شما عزیزان:

♣ ™Ehs@n ♣
ساعت18:03---14 ارديبهشت 1392
شوخی کردما...



اینجا واسه شماست...



هرچی دلت میخواد توش بذارپاسخ: پست غمگين انشالله ديگه نميذارمممممم،صبح هم حالم بد بود و نگران بودم وگرنه نميذاشتم


♣ ™Ehs@n ♣
ساعت18:02---14 ارديبهشت 1392
آهای آهای ازین چیزا نداشتیما...



پست عاشقی غمگین و منفی نذاریا...



برگرد یعنی چی آخه!!!



شما تازه اول راهید فقط پست مثبت...



خلاصه نه عکس غمگین نه متن غمگین...



باشه آجی؟؟؟



آفرین



پاسخ:چشمممممممممممممم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
شنبه 14 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 17:6
یه عاشق

درباره وبلاگ


سلام من سمانه هستم.خوشحالم كه اينجام(اميدوارم هيچ راه نجاتي نداشته باشين وقتي غرق در **خوشبختي** هستين) شــــاد باشيد دوستون دارم.ღღღ -------------------------------------------- خواهشا جنبه جمله آخرمو داشته باشيد:) این وبلاگ رو درست کردم تا خاطراتم رو بنویسم,خاطرات اولین عشق زندگیم رو که امیدوارم اخرین عشقم هم باشه دست به قلم خوبی ندارم ولی تصمیم گرفتم بنویسم و ...... امیدوارم خوشتـــــــــــــــون بیاد اينجا.پستاي خاطرات رو خودم مينويسم و با جون و دل هم مينويسم و پست هاي عاشقانه هم همش حرفاي دلمه
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 343
بازدید ماه : 607
بازدید کل : 83944
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 78
تعداد آنلاین : 1