خیلی دوست دارم علی جــــــــــــــــــــونم...........
 
خاطرات عاشقی

بيش ازآن كه چه كه تصورمي كني دوستت دارم وبيشتراز آنچه باور داري عاشق توهستم بيشترازهرعشقي برتوعاشقم وبيشترازهرديوانه اي مجنون توهستم.عزيزم من محتاج توهستم وبدون زندگي برايم مفهومي جزتاريكي وسياهي ندارد. دوستت دارم چون كه مي دانم تونيزمرادوست داري. دوستت دارم چون كه مرا باورداري ومرالايق آن قلب پرازمحبتت ميداني! تنها آرزوي من اين است كه سالم وسرافرازباشي وجزاين ازخداي خويش هيچ آرزوي ندارم اين قلب كوچك وشكسته وپرازعشق من تنها هديهاي است ازطرف من به تو!ازتمام اين دنيا همين قلب كوچك رادارم همين وبس!تنها توهستي كه معناي واقعي عشق رابه من ابرازكردي وآموختي!آموختي كه عشق تاپايان زندگي ماندن وتاپايان زندگي دوست داشتن.هرجاي دنياكه هستي بدان كه دراين دنياي بزرگ كسي هست كه عاشق وديوانه تومي باشد.

خيلي دوستت دارم {-35-}{-35-}{-35-}

556843_66UvF2Vc.jpg

 



نظرات شما عزیزان:

♣ ™Ehs@n ♣
ساعت9:54---17 ارديبهشت 1392
داداش علی یکی نمیدونم چقد درک میکنی آجیو اما اگه یکی همچین حرفایی به من بزنه با کله میرم تو دیوار

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
دو شنبه 16 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 16:42
یه عاشق

درباره وبلاگ


سلام من سمانه هستم.خوشحالم كه اينجام(اميدوارم هيچ راه نجاتي نداشته باشين وقتي غرق در **خوشبختي** هستين) شــــاد باشيد دوستون دارم.ღღღ -------------------------------------------- خواهشا جنبه جمله آخرمو داشته باشيد:) این وبلاگ رو درست کردم تا خاطراتم رو بنویسم,خاطرات اولین عشق زندگیم رو که امیدوارم اخرین عشقم هم باشه دست به قلم خوبی ندارم ولی تصمیم گرفتم بنویسم و ...... امیدوارم خوشتـــــــــــــــون بیاد اينجا.پستاي خاطرات رو خودم مينويسم و با جون و دل هم مينويسم و پست هاي عاشقانه هم همش حرفاي دلمه
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 79
بازدید کل : 83337
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 78
تعداد آنلاین : 1