احساس زیبا..........
 
خاطرات عاشقی

یک احساس زیبــــا

صادقانه میگویم حرفی دلــی بی ریا

بی بهانه میگویم مثل آنها,همان قلب های بی وفا,بی وفایی نمیکنم

عاشقـــــانه میگویم عشـــــــق من دوستت دارم

صادقانه گفتی دوستم داری,عاشــــــقانه عشق تو را باور کردم

از من خواستی تنهـــــا با تو باشم,با احترام قلــــب تنهایم را به تو تقدیم کردم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 19 ارديبهشت 1387برچسب:, :: 15:0
یه عاشق

درباره وبلاگ


سلام من سمانه هستم.خوشحالم كه اينجام(اميدوارم هيچ راه نجاتي نداشته باشين وقتي غرق در **خوشبختي** هستين) شــــاد باشيد دوستون دارم.ღღღ -------------------------------------------- خواهشا جنبه جمله آخرمو داشته باشيد:) این وبلاگ رو درست کردم تا خاطراتم رو بنویسم,خاطرات اولین عشق زندگیم رو که امیدوارم اخرین عشقم هم باشه دست به قلم خوبی ندارم ولی تصمیم گرفتم بنویسم و ...... امیدوارم خوشتـــــــــــــــون بیاد اينجا.پستاي خاطرات رو خودم مينويسم و با جون و دل هم مينويسم و پست هاي عاشقانه هم همش حرفاي دلمه
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 83
بازدید کل : 83341
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 78
تعداد آنلاین : 1