اگر نفسی در سینه است...............
 
خاطرات عاشقی

 

 


 

تویی که به خاطرت گذشتم از همه چیز .بی تو جای من اینجا نیست  

تمام قلبـــــــــــم خلاصه میشود در عشـــــــق  تو

تمام نگاهم فدا میشود در عمق چشمــــــــــــان تو

بی وفا نشده ام که روزی دل بکنم از دنیای عاشقـــــــــــان

دنیایی که درونش آرامــــم. تا تو باشی من نیز تنها با تو میمانم

تا با هم برسیم به آرزوهایمان.تا حسرت نشود رویاهایمان

اگر نفسی در سینه است

تو هستی که بودنــــــــت برایم زندگی دوباره است

در این لحظه و همه ی لحظه ها.در اینجا و همه جا تو هستی در خاطرم

تا چشم بر روی هم گذاشتم فهمیدم که بدجـــــــــور عاشقــــــــــم

چون در همان لحظه که چشمانم را بسته بودم باز هم تو را دیدم که میدرخشی برایم

میشود از نگاهت احساس کرد که تو چقدر با وفایــــــــــی.قدر دلم را میدانی

هیچگاه تنهایم نمیگذاری

ازین احساس بود که احساست کردم.تو را دیدم و درکت کردم

تا اینکه دلم عاشقت شد.دلم به لرزه افتاد و دنیا.شاهد این عشــــــــــق بی پایان شد

من همه ی احساسم برای توست.ای با احساس من

همه ی وجودم مال توست.برای تو که تمام وجودم هستی

بیا تا همچنان برویم.این راه مال من و توست

بیا تا با هم بدویم تا برسیم به جایی که تنها من و تـــــــــو باشیم

جایی که سکوت باشد و تنها صدای نفسهایمان


لحظه ای حس کن این رویای عاشقانه مــــــــــــــان را

 

علی جـــــــــــــونم عاشقـــــــــــانه دوستت دارم

 

 

http://i37.tinypic.com/9a9sf4.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

     

 

 

 

 

 

    

 

 

 

 

 

 

      

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

          

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

         

 

 

 

 

 

         

 

 

 

    

 

 

 

 

 

 

      

 

 

 

 

 

 

           

 

 

 

 

 

 

              

 

 

 

 


 


 

 

 

 

 

 

             

 

 

 

 

 

 

        

 

 

 

 

 

 

          

 

 

 

 

 

 

         

 

 

 

 

 

 

            

 

 

 

 

 

                                                

 

 

 

 

 

                                          

 

 

 

 

 

 

 

                                                     

 

 


 

 

 

 

 

 

             

 

 

http://i37.tinypic.com/9a9sf4.jpg

 


نظرات شما عزیزان:

♣ ™Mehr@d ♣
ساعت9:47---23 ارديبهشت 1392
آجی ببخشید چند روز نبودم...مادربزرگم از مکه اومده بود رفته بودیم مراسم...

گرچه پوستم این چند روز کنده شد....

اما خوش گذشت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
جمعه 20 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 12:13
یه عاشق

درباره وبلاگ


سلام من سمانه هستم.خوشحالم كه اينجام(اميدوارم هيچ راه نجاتي نداشته باشين وقتي غرق در **خوشبختي** هستين) شــــاد باشيد دوستون دارم.ღღღ -------------------------------------------- خواهشا جنبه جمله آخرمو داشته باشيد:) این وبلاگ رو درست کردم تا خاطراتم رو بنویسم,خاطرات اولین عشق زندگیم رو که امیدوارم اخرین عشقم هم باشه دست به قلم خوبی ندارم ولی تصمیم گرفتم بنویسم و ...... امیدوارم خوشتـــــــــــــــون بیاد اينجا.پستاي خاطرات رو خودم مينويسم و با جون و دل هم مينويسم و پست هاي عاشقانه هم همش حرفاي دلمه
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 84
بازدید کل : 83342
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 78
تعداد آنلاین : 1