دلم تنگشه............
 
خاطرات عاشقی

چشم چشم ،دو ابرو ، نگاه من به هر سو، پس چرا نيستي پيشم؟

نگاه خيس تو كو؟

 

گوش گوش دوتا گوش،دودست باز يه آغوش، بيا بگير قلبمو، يادم تو را فراموش....!

چوب چوب يه گردن، جايي نري تو بي من، دق ميكنم ميميرم، اگه دور بشي از من...!

دست دست دو تا پا، ياد تو مونده اينجا، يادت مياد كه گفتي: بي تو نميرم هيچ جا....!

من؟

من ؟

 

 

يه عاشق، همون لیلی سابق

 



نظرات شما عزیزان:

♣ ™Mehr@d ♣
ساعت17:19---30 ارديبهشت 1392
سلام آجی سمانه...

خوبی؟؟

یادش بخیر یه دورانی چقد مفت خوری میکردم بخدا...

هرجا عروسی یا جشن بود خودمو بزور آویزون میکردم یه دلی از عزا در میاوردم...

این کنکور کوفتی نمیذاره که....

آجی با داداش علی صحبت کن بیاد خواستگاری عروسیتونو بندازید هفته اول بعد کنکور...

هم قبل از ماه رمضونههم من تهرانم

حداقل یه شام بیوفتم دیگه....

شوخی کردم...

بگو بیاد... زودم بیاد...

سهم منم آجی سمانه بخوره اول زندگی جون داشته باشه با انرژی شروع کنه


asma
ساعت10:13---24 ارديبهشت 1392
سلام خیلی از وبت خوشم اومد .
به منم سر بزن. لینکت کردم اگه دوس داشتی بلینکم


♣ ™Mehr@d ♣
ساعت22:01---23 ارديبهشت 1392
آجی سمانه چیشده قربونت برم؟؟؟ چرا ناراحتی آجی؟؟؟توروخدا یه چیزی بگو

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
دو شنبه 23 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 8:46
یه عاشق

درباره وبلاگ


سلام من سمانه هستم.خوشحالم كه اينجام(اميدوارم هيچ راه نجاتي نداشته باشين وقتي غرق در **خوشبختي** هستين) شــــاد باشيد دوستون دارم.ღღღ -------------------------------------------- خواهشا جنبه جمله آخرمو داشته باشيد:) این وبلاگ رو درست کردم تا خاطراتم رو بنویسم,خاطرات اولین عشق زندگیم رو که امیدوارم اخرین عشقم هم باشه دست به قلم خوبی ندارم ولی تصمیم گرفتم بنویسم و ...... امیدوارم خوشتـــــــــــــــون بیاد اينجا.پستاي خاطرات رو خودم مينويسم و با جون و دل هم مينويسم و پست هاي عاشقانه هم همش حرفاي دلمه
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 339
بازدید ماه : 603
بازدید کل : 83940
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 78
تعداد آنلاین : 1