احساس بــــــــــد...........
 
خاطرات عاشقی

فقط خدا کنه این احســــــــاس بـدی که درونـــــم ایجــــاد شده یه اشتبــــــــــاه باشه ولی وقتی تــــوی دو روز اخیــــــر همه چیـــــــز رو کنــــــار هم میذارم ...میبینـــــم که......................

 

خـــــــــــــــــــــــــــدا چیــــــــکار کـــــنم؟

گریــــه امونــــم رو بریــــده,نمیخوام این حالم رو بفهمــــه ولی آخه چه کنـــــم؟

همـــه چـــــی خوب بـــــــود .چــــــــرا یهـو اینجــوری شد؟

من اشتبــــاهی کردم؟آخه چه اشتبــاهی؟

نمیدونـــــــم.به خــدا مغزم هنگ کرده....

هی به خــــــودم میگم دختر بســــــه,اینقــــدر حســـاس نبـــاش

ولی دلــــم میگــــه خیــلی چیـــزا داره عــــوض میشه....

بــــاور نمیکنم که دو روزه صداشــو نشنیـــــدم..........

مـــــگه میشـه؟

منــــی که صبـح رو با صداش شــــروع میکــــردم الان چــــطور طاقــت اوردم؟

تــوی این دو روز تمام خاطـرات قشنگمـــــون همش بـه یـادم میـــــاد,بغض میکنم

به خـــــــــــدا تا مرز خـــــــــفه شــــدن هم میــــرم

آخـــــه عشـــــقم خـــــوب یه چیـــــــزی بگــــــو.بگــــــو چــرا اینجــوری شدی؟

خستــــــــم.میخــــــــوام فقــــــط بخــــوابم و زمانـــــی بیـدار بشم که همـه چــی مثــــل سابق شـــده بـــاشه

 


نظرات شما عزیزان:

♣ ™Mehr@d ♣
ساعت9:07---24 ارديبهشت 1392
یه چیزیو صادقانه بگم...



همه ی پسرا اونجوری ان...



وقتی ببینه چقد یه دختر دوسش داره...چقد مهمه...چقد واست اهمیت داره....وقتی تو اینا افراط باشه...پسره جوگیر میشه فکر میکنه خبریه...



خلاصه که اصلاً نگران نباش داداش علی الان درمرحله جوگیرینگ واقع شده...



یه چیزی دیگه...سعی کن خیلی حساس نباشی روش...همه ی مردا اینطورین...اگه بیش از حد بهشون حساس بشی زده میشن...
پاسخ: اين مرحله جو گيرينگ توي حلقممممم،مردم از خنده داداش نه اخه اينجورى نيست،خدايي خيلي هوامو داره،ازم بيخبر نيست كه بخوام بگم جو گير شده من زيادي حساس شدم داداشم... داداش ،علي با همه ي پسرا فرق داره هاااااااا واسه من،اينو يادت نرهههههه داداشم. نگران نيستم چون ميشناسمش و بهش إيمان دارم فقط يه خورده دلم ميگيره،همين


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
سه شنبه 24 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 4:31
یه عاشق

درباره وبلاگ


سلام من سمانه هستم.خوشحالم كه اينجام(اميدوارم هيچ راه نجاتي نداشته باشين وقتي غرق در **خوشبختي** هستين) شــــاد باشيد دوستون دارم.ღღღ -------------------------------------------- خواهشا جنبه جمله آخرمو داشته باشيد:) این وبلاگ رو درست کردم تا خاطراتم رو بنویسم,خاطرات اولین عشق زندگیم رو که امیدوارم اخرین عشقم هم باشه دست به قلم خوبی ندارم ولی تصمیم گرفتم بنویسم و ...... امیدوارم خوشتـــــــــــــــون بیاد اينجا.پستاي خاطرات رو خودم مينويسم و با جون و دل هم مينويسم و پست هاي عاشقانه هم همش حرفاي دلمه
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 626
بازدید کل : 83963
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 78
تعداد آنلاین : 1