خاطرات1 ........................اشنايى منو عشقم عليرضا
 
خاطرات عاشقی

  من و عشقم توى يه چت روم اشنا شديم،دقيقا ٩٢/٠٢/٠٦،حدود ساعت ١٠ شب(دو روز بعد تولدم)

همون لحظه ى اول شماره داديم و تماس گرفتيم،خوب شايد به نظر خيليا اينطور دوستى و اشنايى صورت خوشى نداره،راستش منم همين فكرو ميكردم ولى الان ميگم مهم نيست.......

خلاصه با هم صحبت كرديم،بماند چه صحبتهايى،يعنى بعضياش كه گفتنى هستش رو با تمام جزئيات ميگم ولى از گفتن بعضيا هم معذورمممممممممممم

ميدونيد چيه از همون لحظه ى اول صحبت كردن،يه جور ميل و كشش بهش پيدا كردم،كششى كه توى اين ٢٨ سال زندگيم تجربه نكرده بودم(راستي من متولد ٦٤/٠٢/٠٤ هستم) همون شب گفتم شايد هوس باشه و زود گذر....

فردا از صبح تا ظهر زياد توى فكرش نبودم،يعنى ميومد توى فكرم و زود هم بيرونش ميكردم.ولى طرفاى ٢ اينطورا بود كه دلم خيلى تنگ شد،گفتم بهش اس بدم و دادم ولى بهش نرسيد.فهميدم كه گوشى رو خاموش كرده

راستش به برخورد،گفتم اصلا شمارشو پاك ميكنم و بهش هم اس نميدم ولى از دلم نيومد.منتظر موندم كه شايد گوشى رو روشن كنه.

بلهههههه،بالاخره روشن كردحدود ساعت ٤ بود.به هم اس داديم و بعد رفتيم ياهو مسنجر.

خوب فعلا تا همينجا رو داشته باشيد تا روزاى بعد بيام بگم چي شد و چيا گفتيم كه من الان بعد همين مدت كوتاه عاشق شدم


نظرات شما عزیزان:

♣ ™Ehs@n ♣
ساعت15:09---12 ارديبهشت 1392
به قول علی ضیای ویتامین 3:



به به:پاسخ: ...........................


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392برچسب:داستان عشق, داستان اشنايى,خاطره, :: 13:20
یه عاشق

درباره وبلاگ


سلام من سمانه هستم.خوشحالم كه اينجام(اميدوارم هيچ راه نجاتي نداشته باشين وقتي غرق در **خوشبختي** هستين) شــــاد باشيد دوستون دارم.ღღღ -------------------------------------------- خواهشا جنبه جمله آخرمو داشته باشيد:) این وبلاگ رو درست کردم تا خاطراتم رو بنویسم,خاطرات اولین عشق زندگیم رو که امیدوارم اخرین عشقم هم باشه دست به قلم خوبی ندارم ولی تصمیم گرفتم بنویسم و ...... امیدوارم خوشتـــــــــــــــون بیاد اينجا.پستاي خاطرات رو خودم مينويسم و با جون و دل هم مينويسم و پست هاي عاشقانه هم همش حرفاي دلمه
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 78
تعداد آنلاین : 1